Müşteri Odaklı Olmak ve İnovasyon
“İnovasyon, şirket içinde farklı bir kültür ve anlayış gerektirir. Bu farklı kültür ve anlayışı, geniş bir vizyona sahip, değişime ve gelişmeye açık yöneticiler ve çalışanlarla oluşturabilirsiniz. Henüz bu kültür ve anlayışa sahip değilseniz, edinmek için gayret göstermeniz kaçınılmazdır.
İnovasyon, aynı zamanda farklılaştırmaktır. Farklılaştırmak için farklı görmeyi öğrenmelisiniz. Farklı görmek, rakiplerinizin yakalayamadığı fırsatları yakalamanızı ve riskleri lehinize çevirmenizi sağlar.
Müşteri odaklılık, yani müşterilerle sürekli etkileşim halinde olmak ve onların gereksinimlerini anlamak, inovasyon fikirlerinin doğması ve gerçekleştirilmesi için en etkili yoldur. Bunun için müşterilerimiz, her zaman yaptığımız işin tam merkezindedir.”
Yusuf Altay
MANNESMANN Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü